88 miles per hour

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Cameo - 2 februari 2012 13:11

 


Det är säkert fler än jag som upptäckt denna fantastiska (och snygga) skådespelare. Senast såg jag honom i Tinker Tailor Soldier Spy där han som vanligt var lysande. Min favoritfilm/serie med honom är Sherlock, som även är den brittiska serie som fascinerat mig mest sedan Doctor Who. Ibland måste man ju spara vissa avsnitt av en serie eller någon film för att lite uppmuntran när man känner sig deppig och nere. Idag är en sådan dag. Jag drog tummen ur led igår och det var mycket smärtsamt. Tummen är visserligen lite bättre idag men den är lite medtagen efter igår. Vilken tur att jag har ett avsnitt av just Sherlock med Benedict Cumberbatch att titta på idag. Allt känns genast mycket bättre. :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards