88 miles per hour

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

What would you prefer - a doctor who holds your hand while you die or one who ignores you while you get better?

Av Cameo - 10 februari 2012 20:15

"What would you prefer - a doctor who holds your hand while you die or one who ignores you while you get better?"

Dr House, House MD


Läste nu i veckan att Fox ska lägga ner House. Det är verkligen synd. Jag har följt House i flera år och tycker att det är en av de bästa serierna som någonsin gjorts. Hugh Laurie är fantastiskt bra som Dr House, den geniala medicinska Sherlock Holmes, som löser olösliga fall med helt okontroversiella metoder.


 

Snygga Hugh Laurie som House


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cameo - 17 februari 2012 20:02

Igår damp det ner ett önskvärt kuvert innehållandes Disney Parks 2012 Vacation Planning DVD. Det är en reklam DVD Disney skickar ut helt gratis och DVDn är till rätt bra hjälp och inspiration om man ska åka till Disney World i Florida eller Disneylan...

Av Cameo - 14 februari 2012 20:30

Nu äntligen har jag fått Star Trek the Next Generation på BD. Förhoppningsvis kan jag hålla mig ifrån att kolla på avsnitten eftersom jag kommit överens med några trekkiekompisar att vi ska se den tillsammans. Jag har i alla fall provspelat BD så att...

Av Cameo - 13 februari 2012 19:03


I lördags var det Trekdag med Stockholm Trekkers i Skarpnäck. En av medlemmarna hade fyllt år och bjöd på tårta. Alla tyckte den var smaskens men eftersom den innehöll ananas kunde jag inte äta den. Jag har en benägenhet att se misshandlad ut efter a...

Av Cameo - 10 februari 2012 20:30


Imorgon är det Trekdag med Stockholm Trekkers   i Folkets Hus i Skarpnäck (ca 200 m från tunnelbanan). Vi ses där        ...

Av Cameo - 6 februari 2012 21:15

I november 2001 befann jag mig i New York. Det var rätt tomt eftersom detta var strax efter 9/11. Polisen stod i varje gathörn och hade inte speciellt mycket att göra annat än att hjälpa en lätt förvirrad turist att inse att Warner Bros affären inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards