88 miles per hour

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Cameo - 1 november 2011 11:44

Halloween är alltid något jag ser fram emot. Det är så mysigt med tända ljus, överflöd av godis och trevliga skräckfilmer. Det här året blev det inte som jag tänkt mig. Tyvärr blev den jag skulle fira med sjuk så då fick en annan hoppa in. Det blev inte så mycket godis då jag inte var speciellt sugen på det. Men en fin skräckfilm blev det.


 


Leprechaun 2 är kanske inte den bästa i serien, långt ifrån. Det är en annan Leprechaun än den som är med i 1:an och helt andra regler gäller. Skådespelarinsatserna... insatser är väl att ta i. Dock får vi se Clint Howard och Kimmy Robertson i mycket små roller. Warwick Davis är bra som Leprechaun, men inte lika bra som i 1:an.


 

 


Ingen Halloween utan godis serverad ur snygga Halloweenskålar.

Ovido - Quiz & Flashcards